Ζούμε σε μια εποχή, που η τεχνολογία έχει εισβάλει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Καλώς ή κακώς, βασικές λειτουργίες γίνονται με ηλεκτρονική μορφή, μέσω μιας διαδικτυακής φόρμας ή εφαρμογής, καθώς το internet έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας.

Από την άλλη, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, (βλέπε facebook, instagram, snapchat) έχουν αρχίσει να παρεκκλίνουν από τον αρχικό σκοπό δημιουργίας τους. Οι χρήστες τους αναλώνονται σε αυτά και δύσκολα φαίνονται χρήσιμα για κάτι παραπάνω.
Το μόνο μέσο το οποίο μπορεί να φανεί σημαντικά πιο χρήσιμο από τα υπόλοιπα, ακόμα και σε μία επιχείρηση, είναι το Twitter.


Όλο και περισσότερος κόσμος ψάχνει στο internet να βρει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τον ενδιαφέρουν. Τον επιχειρηματία συγκεκριμένα τον απασχολεί να βρίσκει νέους τρόπους για να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες και να τους φέρει στην επιχείρησή του, δίχως να αυξάνει τα έξοδά σε ενέργειες marketing. Μια πολύ καλή λύση είναι το Twitter λοιπόν, που σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε είτε προσωπικό, είτε επαγγελματικό προφίλ, ή και τα δύο. Το κάθε είδος προφίλ έχει τη δική του χρησιμότητα και σκοπό. 
Χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό προφίλ στο Twitter μπορείτε να στέλνετε τα περιορισμένου μήκους μηνύματά σας στον κόσμο φροντίζοντας έτσι, να είστε περιεκτικοί. 

Αυτό που μπορείτε να πετύχετε με το Twitter είναι να προωθείτε την επιχείρησή σας, να συνομιλείτε με πελάτες σας, να εντοπίζετε τι λέει ο κόσμος για εσάς, να δημιουργείτε «κατάσταση» σχετικά με την εταιρία σας ή με κάποιο προϊόν σας, να αυξήσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες σας, να βελτιώσετε τις δημόσιες σχέσεις σας και γενικά να κατευθύνετε περισσότερους πελάτες προς την εταιρία σας, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις σας. Επιπλέον μπορείτε να δημιουργείται διάφορες εκδηλώσεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν και να προσκαλείτε κόσμο, ούτως ώστε να το μάθουν όσο το δυνατόν περισσότεροι. Μπορείτε επίσης να προωθείτε συγκεκριμένα άρθρα ή συμβουλές που γράφετε, να ενημερώνετε τον κόσμο για κάποιες αναβαθμίσεις στα προϊόντα σας, καθώς και για συγκεκριμένες πληροφορίες που θα ενδιαφέρουν τα άτομα με τα οποία είστε συνδεδεμένοι.

Σας βοηθάει επίσης στην αύξηση των πωλήσεών σας βρίσκοντας υποψήφιους πελάτες, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να τους ψάχνετε μέσω κάποιων συγκεκριμένων εργαλείων και στη συνέχεια να τους προσελκύετε παρέχοντάς τους πληροφορίες που μπορεί να τους ενδιαφέρουν. Συναναστρέφεστε και αλληλεπιδράτε μαζί τους και έτσι χτίζετε μία σχέση εμπιστοσύνης. Κατευθύνοντάς τους και σε συγκεκριμένη περιοχή (landing page) στο site σας μπορείτε να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.

Τέλος, μια άλλη σημαντική δυνατότητα που σας δίνεται με το Τwitter είναι να βελτιώσετε τις δημόσιες σχέσεις σας ως επιχείρηση αλληλοεπιδρώντας με δημοσιογράφους του δικού σας πεδίου ενασχόλησης, όπως επίσης και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη προς τους πελάτες σας απαντώντας στις ερωτήσεις τους και ζητώντας τη γνώμη τους για ποικίλα θέματα.

Εάν λοιπόν, μάθετε και το αξιοποιήσετε σωστά και του αφιερώσετε τον απαραίτητο χρόνο, δίχως να σας απορροφάει από τις άλλες παραγωγικές δραστηριότητές σας, μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση του marketing & των πωλήσεων, των δημοσίων σχέσεων και της εξυπηρέτησης πελατών.

Πηγή: Εφημερίδα skywalker.gr 

Σέργιος Μαζαράκης (CEO & Founder Business Coaching Lab) | Διασκευασμένο.

Γεννημένος το ’97 και φίλος κάθε μορφής τέχνης. Σπουδάζω στο τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Αθήνας. Ασχολούμαι με το ραδιόφωνο και τους Η/Υ και έχω ως χόμπι τη φωτογραφία. Η αρθρογραφία για μένα είναι ένας τρόπος έκφρασης. Αγαπώ τα ταξίδια, τις ταινίες και την καλή παρέα. Η μεγαλύτερη αδυναμία μου, είναι η μουσική, το τραγούδι και η κιθάρα.